понеделник, 22 септември 2008 г.

But In Dreams

Вашата истина, дами, изобщо не съвпада с моята, реалността за мен е съвсем друго нещо; нещата и хората, които истински обичам, са толкова по-различни от всичкото ВИЕ. Нищо не ми пречи да слушам псевдопоетите, за които цигарата сякаш е сраснато продължение на ръката, да бъда ръган от вокалиста на "Остава"; от друга страна, днес показах, че мога и да крещя, скачам и да се държа като примерен член на стадото, присъстващо на брейк фестивала. А, да, и да викам "О, о"... Яко, копеле, нали?!



Но точно тази нощ, разделяща поетиката и танцуването, бях истинският аз. Никога, никога преди не бях сънувал толкова реалистичен и мечтан сън, никога не бях дотогава отказвал да приема така тачената от вас реалност. Защото моята реалност ще остане в този сън, да се сбъдне или не.

Искам там, не искам да се усмихвам отново и да кимам въодушевено, докато всъщност съм на прага да припадна от скука. Най-страшното отегчение е това, породено от фалшивото.


When the cold of Winter comes,
Starless night will cover day
In the veiling of the sun,
We will walk in bitter rain
But in dreams,
I still hear your name
And in dreams,
We will meet again

6 коментара:

Unknown каза...

Хм... мисля, че само това имам да кажа.
Странно...
псевдопоети? цигарата, която е продължение на ръката?
Господи, Иво...

Наистина не си разбрал много от нещата, които се случиха онази вечер..
Нереалната реалност и реалните сънища на хората там не са много по - различни от твоите..

Néntië каза...

По-вероятно е ти да не разбираш какво казвам с този си пост ^^

Бях убеден, че точно ти ще вземеш да го разтълкуваш крайно грешно и отрицателно...

Unknown каза...

Най - вероятно е да се убедя (за пореден път), че ние с теб не говорим на един език.
И никога няма да говорим..
Как мога да разтълкувам положително това, че си умирал от скука... ^^

Nina каза...

*въздъх*
каза какво чувстваш... винаги го прави, моля те (:

Néntië каза...

До Хрис: този пост е за поне четири различни неща (: , скуката е едва едно от последните, докато поетиката е на първо ^^

Низи: Мечка

Unknown каза...

Да не забравяме, че Хриснищо не разбира..
Говорете си глупостите, после ги отричайте, преувеличайте или обратното..
Все ми е тая.

Мечки, коне и кучета.